Diploma ekinin düzenli olarak verilmesini sağlamak |
21.01.2022 |
11.01.2022
Hedef Gerçekleşmiştir. |
Öğrenci Hizmetleri
Şube Müdürlüğü |
YÖK onayından gelen diploma eki formatının, eğitim komisyonu onayı sonrasında OBS sistemine tanımlanması |
Daha önce mezun olan öğrencilere diploma ekinin basılması |
18.02.2020 |
02.02.2022
Hedef Gerçekleşmiştir. |
Öğrenci Hizmetleri
Şube Müdürlüğü |
Mezun olan öğrencilere diploma eki düzenleyerek e-posta adreslerine gönderilmesini gerçekleştirmek |
Diplomaların elektronik imza veya imza tanımlama formatında düzenlenmesi |
16.04.2022 |
11.04.2022
Hedef Gerçekleşmiştir. |
Öğrenci Hizmetleri
Şube Müdürlüğü |
OBS sisteminden elektronik imza ile veya imza tanımlama metodu ile diplomaların öğrenciye daha kısa sürede teslimi sağlamak |
Aktif ders kayıt dönemi öncesinde muafiyet kararlarının sisteme tanımlanabilmesi |
15.07.2022 |
ÖSYM ek yerleştirme vb gibi nedenlerle yüzde yüz olarak hedefe ulaşılamamıştır. |
Eğitim Öğretim
Şube Müdürlüğü |
Muafiyet talepleri ve talep sonucu alınacak muafiyet kararlarının ders kayıt döneminden önce OİDB’ ye ulaşmasını sağlamak |
Mezun öğrenci tespiti ve danışman onay işlemlerinin OBS üzerinden manuel kontrol gerektirmeden yapılabilmesi |
15.07.2022 |
05.05.2022
Hedef gerçekleştirilmiştir. |
Eğitim Öğretim ve
Öğrenci Hizmetleri
Şube Müdürlükleri
|
2021-2022 Güz dönemi mezuniyet sürecinde program bazında test çalışması yapmak |
Başvuruların (ÇAP, mazeretli ders kayıt, ek sınavlar, mezuniyet çift ders sınavları, muafiyet) OBS üzerinden alınması, alınan kararların sistem üzerinden değerlendirilmesi |
16.06.2022 |
İlave modül ihtiyacı gerektiren Çap ve Muafiyet işlemleri dışındaki hedef gerçekleştirilmiştir. |
Eğitim Öğretim ve
Öğrenci Hizmetleri
Şube Müdürlükleri |
İlgili firmadan modül alınması |
Öğrenci memnuniyet oranı üst seviyeye çıkarmak |
Güz ve Bahar dönemi, ders kayıt dönemi sonrası |
Belli periyotlarla anketler düzenlenerek öğrencinin OİDB’den almış olduğu hizmetin memnuniyeti ölçümlenmektedir. |
Eğitim Öğretim ve
Öğrenci Hizmetleri
Şube Müdürlükleri |
Her kayıt dönemi sonunda genel öğrenci memnuniyet durumunu anketler yolu ile tespit etmek ve memnuniyet oranını en üst seviyeye çıkarmak |
2-ÜST YÖNETİM TARAFINDAN KONULAN HEDEFLER
|
|
|
|
|
|
3-STRATEJİK PLAN KAPSAMINDAKİ HEDEFLER
|
|
|
|
|
|